Wie ben ik?

Mijn naam is Martine Van Reempts.
Gehuwd en mama van 3 kinderen (18, 16 en 12 jaar). Zelf ben ik heel graag creatief en ondernemend actief.

23 Jaar geleden ben ik gestart in het onderwijs. Ik volgde de opleiding voor bijzonder onderwijs en omdat de materie autismespectrumstoornis mij enorm boeide behaalde ik het postgraduaat autisme. Ik heb 21 jaar ervaring binnen het buitengewoon onderwijs.

Toch bleef ik binnen mijn job met een grote honger zitten en na het volgen van loopbaanbegeleiding en een persoonlijke zoektocht heb ik het diploma life coach behaald.


Tijdens mijn persoonlijke zoektocht kwam ik op mijn pad bijzondere dingen tegen. Enkele bijzondere coachen brachten me terug op mijn levenspad. Ik ontdekte dat ik niet anders moest worden maar dat ik me alleen maar moest herinneren wie ik werkelijk ben. Het geluk ligt niet in de dingen zelf, maar in hoe je ze ziet en ervaart. Mijn angst werd zo liefde en ik ervaarde een enorme honger om datgene wat ik met passie deed verder over te brengen.

 

Mensen en kinderen begeleiden op de meest pure en authentieke manier die ik ken. Elk heeft zijn eigen unieke pad te bewandelen en het is mijn passie dit met u te mogen doen. Ik geloof in de kracht van mensen. Ook al ben je zoekend, twijfelend, je bent uniek. Ik geloof in de kwaliteiten die in elke mens aanwezig zijn. De kracht om je te doen stralen is in jezelf aanwezig. Het is een voorrecht om samen met jou hiernaar op zoek te gaan.  

 

Door mijn opleiding en ervaring ben ik vooral deskundig in het begeleiden van kinderen binnen de kleuter- en lagere schoolleeftijd. Als mama van 3 kinderen voelde ik me vaak verbonden met de ouders van deze kinderen en zocht ik ook een manier om hen op de juiste manier te begeleiden. De opleiding life coach trok me daarom aan. Een kind zit nooit alleen met een problematiek, een kind is verbonden met zijn/haar gezin en ik wil als coach het geheel op een zo professionele wijze proberen te benaderen.

 

... Ik kan en wil voor jou die ene persoon op het juiste moment zijn...